Klantenservice

Meestgestelde vragen

  • Wat kost een proefrit?

    Bij Fietsvoordeelshop.nl maak je gratis en vrijblijvend een proefrit. Je hoeft geen afspraak te maken. Loop de winkel binnen wanneer je wil, dan helpen onze fietsexperts je op weg.

  • Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

    Haal je bestelling bij Fietsvoordeelshop.nl gratis af in een winkel bij jou in de buurt. Of kies voor het gemak van thuisbezorging. Voor 29,95 euro leveren we de fiets(en) met onze eigen bezorgdienst af op een adres naar keuze.

    Accessoires worden altijd gratis bezorgd. Bestel je een fiets én een accessoire? Of meerdere fietsen met accessoires? Ook dan betaal je alleen het reguliere bezorgingstarief van 29,95 euro voor de fiets(en).

  • Hoe werkt de bezorging van mijn fiets?

    Als de door jou gekozen fiets op voorraad is, heb je hem meestal binnen een week in huis. Kies tijdens het bestellen een datum die jou goed past. Je ontvangt de avond voorafgaand aan de bezorgdag een e-mail met daarin het verwachte tijdvak. Op de dag zelf kan je via een link die we per sms sturen onze bezorger volgen.

    We bezorgen overal in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

    Je fiets wordt volledig rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat alle onderdelen zijn gemonteerd. Ook de eventuele accessoires die je hebt besteld. Zorg dat je zelf aanwezig bent bij de bezorging, zodat we de fiets direct op jouw lichaamsbouw kunnen afstellen.

    Hier vind je meer informatie over ons bezorgproces.

  • Ik heb een bakfiets van Carqon die nu wordt teruggeroepen. Wat moet ik doen?

    Vanwege een veiligheidsrisico bij de bakfietsen van Carqon roept dit merk uit voorzorg al haar bakfietsen terug. Heb je een bakfiets van Carqon in je bezit? Carqon adviseert je de bakfiets niet te gebruiken tot deze door een deskundig monteur is geïnspecteerd en mogelijk ook gerepareerd. Wij kunnen dat kosteloos voor je doen. Klik hier voor meer informatie.

  • Kan ik mijn fiets ook afhalen?

    Jazeker, je kan je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je de gewenste winkel selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor je klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op uw fiets. En je kan de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.

  • Kan ik bij jullie terecht voor het onderhoud van mijn fiets?

    We vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom kan je ook voor een onderhoudsbeurt en reparatie bij ons terecht. Al onze winkels zijn uitgerust met een professionele werkplaats en ervaren monteurs. Daarnaast hebben we een eigen netwerk met servicebussen, waarmee we het onderhoud bij je aan huis kunnen uitvoeren.

Meestgestelde vragen
Waar ben je naar op zoek?
Heb je nog vragen?